سایبان چتری در دماوند
نوشته شده توسط : sayeban1

سایبان چتری در دماوند

سایبان چتری در دماوند بخشی حیاتی از دکوراسیون فضای باز شما هستند و از جمله لوازم مورد نیاز مبلمان فضای باز برای تکمیل جلوه پاسیوی شما هستند. آنها در اندازه ها ، سبک ها ، وزن ها ، اشکال و اشکال مختلف وجود دارد. اگر تا به حال چتر شخصی ارزان خریداری کرده اید ، می دانید که غافلگیر شده اید. به همین ترتیب ، سرمایه گذاری در یک چتر با کیفیت در فضای باز باعث می شود که به جای تعقیب چترهای حیاط ، وقت خود را صرف لذت بردن از مکالمه با دوستان نزدیک کنید.

سایبان چتری در دماوند در فضای باز

برای اطمینان از اینکه از سایبان چتری در دماوند خود ناامید نشوید، این راهنمای جامع خریداران چتر حیاط را ببینید که همه چیز را در مورد سایبان به شما می آموزد! تا وقتی کار را تمام کردید ، یک متخصص چتر در فضای باز خواهید بود!

1. چه سایزی برای سایبان چتری در دماوند خریداری کنیم؟

اندازه چتر شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. چقدر فضا نیاز دارید؟ بودجه شما چقدر است؟ چقدر فضای در دسترس دارید؟ اینها همه مواردی است که باید قبل از خرید چتر در فضای باز مورد توجه قرار گیرد. انتخاب یک چتر بزرگ بسیار طاقت فرسا بوده و تعادل چیدمان فضای باز شما را از بین می برد.

چتر شما معمولاً باید روی میز ناهارخوری شما در هر طرف 2 فوت قرار بگیرد. اگر یک میز گرد 4 فوت دارید ، این بدان معنی است که شما به یک چتر نیاز دارید که قطر آن 8 فوت باشد.

جدول = 30-36 اینچ – چتر = 6-8 فوت
جدول = 38-48 اینچ – چتر = 9-11 فوت
جدول = 54-60 اینچ – چتر 11 فوت یا بزرگتر

2. قطر چتر

قطر قطب چتر پاسیوی شما برای انتخاب سایبان چتری در دماوند مهم است که اندازه گیری شود. زیرا برای ثبات چتر بسیار مهم است. برای حداکثر ثبات چتر ، شما می خواهید قطر قطب چتر و قطر پایه خود در حالی که هنوز مناسب است ، تا حد ممکن نزدیک باشند. ما مجموعه چترهای پاسیوی خود را بررسی کردیم و دریافتیم که قطر قطب اکثر آنها حداقل 1.5 فوت است و بعضی از آنها به 2.5 فوت رسیده اند.

اگر چتری با قطر قطب 1.5 فوت انتخاب کنید ، می خواهید قطر پایه حداقل 1.5 فوت و حداکثر ، 0.25 فوت بزرگتر باشد. به عنوان یک قانون کلی ، قطر پایه شما نباید بیش از 0.25 فوت از قطب چتر بزرگتر باشد.

نکته حرفه ای: چترهای ساحلی باریک تر از چترهای پاسیو هستند ، مطمئن شوید که قبل از خرید مجدداً چک کنید!

اگر گزینه خرید سایبان چتری در دماوند خود را به صورت حضوری دارید ، توصیه اکید ما به شما این است. این که بتوانید چتری را انتخاب کنید که مناسب پاسیوی شما باشد ، در عین حال یافتن پایه مناسب ، در طولانی مدت زندگی شما را بسیار آسان خواهد کرد.

ارتفاع چتر شما عامل مهم دیگری برای انتخاب سایبان چتری در دماوند است. شما به اندازه کافی فضا می خواهید تا افراد بلند قد مجبور نباشند وقتی زیر چتر هستند خم شوند. هنوز هم نمی تواند آنقدر زیاد باشد که سایه به جای شما سگ شما را بپوشاند! به طور کلی ، شما می خواهید چتر شما حداقل 7 فوت قد داشته باشد. همچنین می توانید به دنبال چترهای پاسیو با عملکردهای شیب دار و کنسول دار باشید تا مکان را در سایه قرار دهید. ما در مورد آن در بخش زیر صحبت خواهیم کرد.

مطالعه بیشتر: سایبان استخر در شمال تهران

3. پایه های چتر

پایه چتر شما یکی از مهمترین عوامل است. اگر پایه شما به اندازه کافی سنگین نباشد ، چتر شما فلاپ خواهد شد و در باد پرواز خواهد کرد. در زیر می توانید توصیه های پیشنهادی وزن پایه چتر را بیابید:

پایه 20 پوندی – برای چترهای میز کوچکتر استفاده می شود. فقط برای چترهای میز 6 ′ مناسب است.
پایه 30 پوندی – برای چترهای رومیزی 6.5 Used استفاده می شود.
پایه 40 پوندی – حداقل وزن برای چترهای ایستاده تا 4.5 فوت. برای چترهای رومیزی تا 7.5 فوت قابل استفاده است.
پایه 50 پوندی – حداکثر 7.5 فوت چتر در فضای باز مستقر است. همچنین می تواند برای چترهای میز تا 9 فوت استفاده شود.
پایه 70+ پوند – این پایه ها برای بیشتر چترهای ایستاده آزاد قابل استفاده هستند. سایبان چتری در دماوند که با وزش باد شدید روبرو هستند ، باید یک چتر روباز تجاری در نظر بگیرید.

بادهای دماوند می توانند در یک مهمانی در حیاط خانه ویران شوند. شما نمی خواهید میزبانی باشید که باید هر بار که باد بلند می شود روی پایه چتر پاسیو بایستد. به خود لطف کنید و یکی از این پایه های چتر پاسیو وزن دار را سفارش دهید که از جای شما تکان نخواهند خورد!





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: